پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تیم های خوزستانی به مصاف حریفان می روند


کد خبر: ٢٦٧٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/04-١٧:٢٠

تیم های فوتبال نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

آبادان نیوز  : روز پایانی هفته سوم لیگ برتر کشور امروز برگزار می‌شود که نفت آبادان از ساعت ۱۹ در دیداری خارج از خانه رودرروی تیم هوادار قرار می گیرد و فولاد نیز از ساعت ۲۱:۳۰ در خانه پذیرای تراکتور است.

نفت آبادان در دو هفته ابتدایی لیگ به یک امتیاز دست پیدا کرده است؛ باتوجه به این که نفت در بازی خانگی هفته قبل شکست مقابل آلومینیوم را متحمل شد و این نتیجه با اعترا تعداد اندکی از هواداران این تیم همراه بود، به نظر می‌رسد نفت برای جبران آن نتیجه و کسب اولین برد، انگیزه فراوانی مقابل تیم هوادار خواهد داشت.

همچنین تیم فولاد که از مدعیان لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود و از آن به عنوان یکی از تیم‌های کهکشانی این فصل از رقابت ها یاد می شود امروز برابر تیم تراکتور به دنبال اولین برد در لیگ بیست و دوم است،

نکونام هم عنوان کرده است که اگر تیمش با تمرکز و با فعل خواستن بازی کند می تواند به موفقیت برسد و البته این را هم گفته که از نتایج دو هفته ابتدایی تراکتور گول نخواهند خورد زیرا این تیم حریف سختی است. 

 

 

منبع:ایسنا

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: