پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری 17متهم در آبادان


کد خبر: ٢٦٧٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/04-٠١:٠٨

جانشین انتظامي شهرستان آبادان از دستگيري 17 متهم در 48 ساعت گذشته، در نتیجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ رضا اشیری اظهار داشت : در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي در سطح شهرستان آبادان ، با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان، يگان هاي انتظامي شهرستان با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح هاي مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح که با محوریت پلیس پیشگیری عملیاتی شد، 9 سارق ، 3خرده فروش مواد مخدر، 5 نفر محکوم و تحت تعقیب قضایی دستگيرودر بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان 3دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 4دستگاه پمپ آب ،یکدستگاه تلویزیون ال سی دی، 3دستگاه سیلندر گاز،6دستگاه گوشی موبایل، 46کیلو سیم برق سرقتی، یکدستگاه دوچرخه سواری، 611 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.
ایشان در خاتمه با بیان اینکه توقیف 7 دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف از دیگر اقدامات این طرح بود گفت: کلیه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: