پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کارگاه اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد


کد خبر: ٢٦٦٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/27-٢٣:٠٥

کارگاه اربعین حسینی با حضور معاونین سازمان اورژانس کشور و مدیران و مسئولین واحد‌های مختلف مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سالن اجتماعات معاونت بهداشت برگزار گردید.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛ کارگاه آموزشی با محوریت آمادگی جهت برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی 1401 در محل سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

این کارگاه با همکاری واحد EOC دانشگاه علوم پزشکی آبادان و با دعوت از مدرس برجسته دکتر محمد سرور معاون فنی سازمان اورژانس کشور بعنوان سخنران کارگاه پیرامون اهمیت موضوع آشنایی مدیران و مسئولين مرتبط با حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین حسینی برگزار شد.

وی در ادامه توصیه ها و راهنمایی ها و مشاوره های لازم جهت رویارویی با هر نوع رویداد و یا حادثه غیر منتظره در ایام اربعین حسینی و ترسیم نقشه منطقه مرزی شلمچه جهت ارائه خدمات رسانی به زائران عزیز و استفاده از تجربیات و درس آموخته های سالیان گذشته در بحث اربعین حسینی متذکر شدند.

قابل ذکر است این کارگاه آموزشی اولین گارگاه در قطب جنوب غرب کشور است که با حضور معاونین سازمان اورژانس کشور و مسئول EOC وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی برگزار گردید.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: