کد خبر: ٢٧٩٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/07-١٧:١٩

جشنواره کودک و نوجوان در منطقه آزاد اروند برپا شد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان، مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه آیین افتتاح جشنواره کودک و نوجوان «رویش اروند»، بیان کرد: در این جشنواره، سعی شده تا با تمرکز بر بازی و سرگرمی طراحی شده، بالغ بر ۶۰ غرفه با موضوعات؛ بازی و سرگرمی، جنگ شادی، تجهیزات آموزشی، نوشت افزار و صنایع دستی، مشاوره، فروش کتاب، قرآنی و … برای کودکان و نوجوانان، ایجاد شود.

وی با بیان همکاری میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، موسسه فرهنگی«فاتحان گمنام بدر» و شهرداری آبادان در برپایی این جشنواره، افزود: با توجه به محل برگزاری جشنواره (ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند)؛ شهرداری آبادان طی یک اقدام شایسته با در نظر گرفتن چند دستگاه اتوبوس‌ ویژه رفت و آمد کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها را فراهم آورده است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

مدیر توسعه فرهنگی منطقه آزاد اروند با بیان تخصیص چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بن خرید برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار، تصریح کرد: در این نمایشگاه، کالابرگ خرید کتاب و تجهیزات آموزشی و لوازم تحریر به دانش آموزان کم‌برخوردار تعلق خواهد گرفت که این کالابرگ صرفاً در ایام جشنواره قابل ‌استفاده خواهند بود.

قانعیان یادآور شد: در ایام برگزاری جشنواره «رویش اروند» که مصادف است با میلاد حضرت زینب (س) از پرستاران نمونه نیز با اهدای جوایزی، تقدیر صورت خواهد گرفت.

او نقش بازی و فعالیت‌های نشاط‌آور را در رشد ذهنی و اجتماعی کودکان و نوجوانان، بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: از جمله اهداف مهم این جشنواره تمرکز بر رشد آموزشی و گسترش دنیای اجتماعی کودکان و نوجوانان بوده که امیدواریم با برنامه‌های در نظرگرفته شده، گامی به سوی این دیدگاه مهم، برداشته شود.

مسئول امور فرهنگی منطقه آزاد اروند در خصوص مدت زمان برپایی این جشنواره، خاطرنشان کرد: از صبح روز یکشنبه ۶ آذرماه جاری لغایت پنجشنبه ۱۰ آذرماه و در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۱، جشنوراه «رویش اروند» میزبان کودکان و نوجوانان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خواهد بود.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

گفتنی است از جمله جذابیت های این جشنواره؛ حضور عروسک مل مل به همراه خانم گلی است که مورد علاقه کودکان بسیاری هستند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: