کد خبر: ٢٧١٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/24-٠١:٠٢

تصادف خودروی سبک در محور بندرامام به آبادان یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان؛ دکتر سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ آبادان در روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۲:۴۰ مبنی بر تصادف خودروی سواری پژو در محور بندرامام به آبادان(۳۵ کیلومتری آبادان) ،با هماهنگی مرکز پیام (دیسپچ) و پیگیری های مسئول هدایت عملیات بحران سریعا ۲ دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ابادان به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت؛ متاسفانه با حضور اولین آمبولانس در صحنه تصادف، یک نفر به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان باخته بودند.

دکتر نقیبی در ادامه افزود: این حادثه ۱ فوتی داشت و یک مصدوم که پس از اقدامات درمانی برای مصدومین توسط پرسنل اورژانس در صحنه برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

وی تصریح کرد : دلیل بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه درحال پیگیری است.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: