کد خبر: ٢٦٥٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/22-١٦:٠١

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گفت: در خصوص امنیت شغلی کارکنان گیت های هفتگانه منطقه آزاد اروند، جای هیچ گونه نگرانی نیست و سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی این افراد را تضمین می کند.

 

آبادان نیوز : علی خانی در پاسخ به این پرسش که بعضی از کارکنان دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند نسبت به مرخصی اجباری 130 نفر از افراد شاغل در دروازه های هفتگانه منطقه ابراز گلایه نمودن و خواستار رفع بلاتکلیفی در این زمینه شدند، اظهار داشت: موضوع دروازه ها در اکثر مواقع مورد بحث و مناقشه بوده است، اما باید متذکر شوم این عزیزان همچنان در پروژه مشغول به کار هستند.

خانی، افزود: اینکه بعضی از ایام اتفاق می افتاد که کارکنان این بخش ها به مرخصی بروند بنا به تدبیر مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند بوده و یک تصمیم کاملا مدیریتی محسوب می شود.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه طی جلسات حضوری و تلفنی با کارکنان محترم این مجموعه ها موضوعات مختلفی از جانب آنها مطرح شده، تصریح کرد: این افراد با توجه به سابقه کاری 6 ساله همچنان در محل کار خود حضور دارند، اما اینکه در نحوه مدیریت این نیروها بعضا تصمیماتی گرفته می شود به معنای خلل حضور آنها در محل کارشان نیست بلکه صرفا یک تصمیم مدیریتی است که بنا بر آن یا افراد مذکور به محل دیگری جابه جا می شوند و یا مأموریتی به آنها محول شود.

وی در پایان، تأکید کرد: اما در خصوص امنیت شغلی کارکنان گیت های هفتگانه منطقه آزاد اروند، جای هیچ گونه نگرانی نیست و سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی این افراد را تضمین می کند.

منبع : فرینا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: