کد خبر: ٢٥٢٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/02-١١:٢٩

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به این نکته اذعان کرد که نتایج ضعیف این تیم در هفته‌ های گذشته جای توجیه ندارد.

 

آبادان نیوز : میثم تهی‌ دست درباره نتایج ضعیف صنعت نفت در هفته‌ های اخیر و کسب فقط یک برد در 11 مسابقه گفت: متأسفانه در این هفته‌ها شرایط تیم خوب نبود و نتایج بدی گرفتیم، هر چند که در چند بازی مثل دیدار با فولاد و آلومینیوم اراک بابت اشتباهات داوری اذیت شدیم. در فوتبال همه نتیجه را می‌بینند و متأسفانه در این زمینه خوب عمل نکردیم و نتایجی که گرفتیم انصافاً جای توجیه ندارد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، تصریح کرد: بازی سختی در پیش داریم، چون حریف‌ مان برای فرار از سقوط تحت هر شرایطی دنبال پیروزی است. از طرفی تیم ما هم نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز دارد و باید این بازی را ببریم. دو بازی پایانی برای ما مهم است و باید هر دو بازی را ببریم تا نتایج اخیرمان را جبران کنیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مالی صنعت‌ نفت آبادان خاطر نشان کرد: ما قبل از عید بعد از شش ماه پول گرفتیم و پس از آن دیگر هیچ دریافتی نداشتیم. الان همه می‌بینند شرایط اقتصادی چطور است و هر روز همه چیز گران می‌شود. مشکلات مالی برای ما بازیکنان هم آزاردهنده است و نمی‌توان گفت این موضوع تأثیری در عملکرد و تمرکزمان ندارد.

منبع : تسنیم

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: