کد خبر: ٢٣٧٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/11/03-١٨:٤٥

نفتی‌های آبادان در جدال با ذوب‌آهن بار دیگر با یک سوپر گل که توسط طالب ریکانی به ثمر رسید، از حریف پیش افتادند.

 

به گزارش آبادان نیوز، صنعت نفت آبادان را باید مهد گل‌های تماشایی در این فصل از مسابقات لیگ برتر بدانیم. هنوز یک هفته از گل فوق العاده زیبای شروین بزرگ به هوادار نگذشته که این تیم باز هم با یک گل تماشایی دیگر از حریف سرسخت خود یعنی ذوب‌آهن در اصفهان پیش افتاده است.

طالب ریکانی، کاپیتان صنعت نفت در دقیقه 13 مسابقه پاس ارسالی از سمت راست را از ممی زاده دریافت و سپس از فاصله‌ای نزدیک به 30 متر با پای چپ شوت سهمگینی را روانه دروازه میزبان کرد و توپ پس از سایش با تیر وارد دروازه شد تا یکی از زیباترین گل‌های فصل در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ثبت شود. کاپیتان طلایی‌پوشان پس از این گل دست خود را به نشانه شادی بر روی سینه‌اش کوبید و به سمت نیمکت تیمش رفت و با سایر بازیکنان نفت خوشحالی کرد.

 

نفتی‌ها در این فصل از مسابقات لیگ برتر سوپرگل‌های دیگری نیز به ثمر رسانده‌اند. در هفته چهارم آن‌ها توسط حکیم نصاری مقابل نساجی از میانه میدان با والی زیبا موفق به باز کردن دروازه علیرضا حقیقی شدند. مسابقه‌ای که در نهایت اولین برد آبادانی‌ها در فصل جدید را به‌همراه داشت. سپس در نبرد با پدیده خراسان شاگردان منصوریان در دقیقه 96 و با برگردانی زیبا توسط شروین بزرگ به گل برتری دست یافتند و حالا با 4 گل زیبا در این فصل رکورد‌دار هستند.

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ورزش سه

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: