رئيس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشكي آبادان گفت: یک بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور خدمات رساني به زائران اربعين حسيني در مرز شلمچه مستقر شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان، دکتر سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: با هماهنگي انجام شده با اورژانس کشور و جمعیت هلال احمر یک بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه به منظور خدمات رساني فوري و انتقال بيماران احتمالي به مراكز درماني استان از امشب مستقر شدند.

وي به ارائه خدمات درمانی در مرز شلمچه اشاره كرد و بيان كرد: به غیر از ۳۰ دستگاه آمبولانس مستقر در مسیر شلمچه تا پایانه دیگر آمبولانس های فوريت هاي پزشکی علوم پزشكي آبادان به صورت آماده‌باش و در صورت نياز به منطقه اعزام مي شوند.

دکتر نقیبی اضافه کرد: به منظور خدمات رساني هر چه بهتر به زائران اربعين حسيني ،نيروهاي امدادي اورژانس و آمبولانس از دانشگاه های علوم پزشکی استان های اصفهان ،بوشهر ،کهگیلویه و بویراحمد و شیراز در مرز شلمچه خدمات درماني ارائه مي دهند.

وي با بيان اينكه اين نيروها در طول مسير رفت و برگشت زائران مستقر هستند افزود: درمان سرپايي ، بستري موقت و امكان اعزام به بيمارستان ها از جمله خدماتي است كه در مرز شلمچه ارايه مي شود.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: