امیر امیری

 

آبادان نیوز : بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به انتقادات سرمربی و بازیکن فولاد اعلام کرد که تیمش به دنبال اتلاف وقت نبوده، شرایط بدنی باعث مصدومیت‌های متوالی تیمش در هفته اول بود.

تهی‌دست: دنبال وقت تلف کردن نبودیم/ امتیاز گرفتن از فولاد آسان نیست

میثم تهی‌ دست پیرامون تساوی صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: واقعاً بازی سخت و پرفشاری داشتیم. فولادی تیمی نیست که در زمین خودش به راحتی امتیاز از دست بدهد و بازیکنان بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب کرد. در ادامه  لیگ خواهد دید که فولاد حتی ممکن است مقابل تیم‌های بزرگ لیگ برتری چه نتایجی کسب می‌کند. به این موضوعات مشکل تیم ما را اضافه کنید. یکسری از بازیکنان جدیداً به تیم اضافه شدند. چند بازیکن مانند طالب ریکانی و حسن بیت سعید مصدوم هستند. طبیعی بود که بازی برای ما پرفشار و با مصدومیت‌های متوالی بازیکنان روبرو شود.

وی در پاسخ به این سوال که ساسان انصاری و جواد نکونام بعد از مسابقه معتقد بودند که این مصدومیت‌ها عمدی و برای اتلاف وقت مسابقه بود، تصریح کرد: به نظر هر تیمی شرایط خودش را دارد. تیم ما تمریناتش را دیرتر آغاز کرد و بعضی بازیکنان مانند عماد میرجوان حتی با یک جلسه تمرین در بازی حاضر شدند، طبیعی است که روی بازیکنان ما فشار ایجاد شود. اما اینکه بگوییم دنبال اتلاف وقت و نتیجه گرفتن از این راه بودیم، خیر! قطعاً اینطور نبوده است. در بازی ابتدایی فصل طبیعی است که هنوز در فاز بدنسازی باشند. 

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره همکاری با رضا پرکاس سرمری تیمش گفت: پرکاس مربی مودب و قابل احترامی است. بنده جدیداً (10 روز) به اردوی تیم اضافه شدم قطعاً در ادامه لیگ بهتر و بیشتر می‌توانم درباره این همکاری صحبت کنم.

تهی‌دست درباره دغدغه مسائل مالی صنعت نفت آبادان گفت: ابتدای فصل سرقرارداد دغدغه و مسائل مالی دغدغه داشتیم. حتی در گذشته یکبار صنعت نفت به رده‌های بالای لیگ برتر رسید اما به دلیل مشکلات مالی در نیم فصل دوم افت کرد. امیدوارم مشکلات حل شود و مسئولان به این قضیه ورود کنند. صنعت نفت یکی از دلخوشی‌های مهم مردم آبادان است، حیف است این موضوع را از آنها دریغ کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مصدومیت میرهادی میرجوان مقابل فولاد خوزستان سطحی یا جدی است، گفت: تا آخرین لحظه که کنار هم بودیم مشکل خاصی نبود و بنابه دلیل شرایط تمرینی و دیر ملحق شدن به تمرینات گروهی این مسائل طبیعی است.


بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به انتقادات نکونام پیرامون اتلاف وقت توسط هم تیمی‌هایش گفت: بازیکنان فولاد هم چند مرتبه روی زمین قرار گرفتند و مصدوم شدند، آنها هم قصد اتلاف وقت داشتند؟!

میرجوان

عماد میرجوان پیرامون تساوی صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: کلاً یک جلسه با صنعت نفت آبادان تمرین کردم. کارهای تاکتیکی خودمان را پیگیری کردیم. تمرین داشتیم . البته در طول این مدت مربی بدنساز داشتم هم کار بدنی و هم کار با توپ انجام می دادم اما تمرین به همراه تیم نداشتم.

وی افزود: خیلی‌ها فکر می‌کردند تیم ما با اختلاف زیادی شکست می خورد، اما در زمین ثابت کردیم اینطور نیست. همه بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. این در حالی است که ما باید چند بازیکن دیگر جذب کنیم تا تکمیل شویم. 

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان درباره مصدومیتش حین بازی فولاد خوزستان و انتقادات جواد نکونام بابت مصدومیت‌های متوالی گفت: عضله پایم دچار گرفتگی شد و با توجه به شرایط تمرینی مسئله طبیعی در فوتبال است. هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در ایران این مسئله طبیعی است. چرا که معمولاً انتخاب مربی و بقیه مسائل اکثر تیم‌ها دیر مشخص می‌شود. با این حال فولاد که نسبتاً تمریناتش را زودتر آغاز کرده بود بازیکنانش چند مرتبه مصدوم شدند و فوتبال همین است. حالا باید بگویم بازیکنان فولاد هم قصد اتلاف وقت داشتند؟!

میرجوان درباره تقابل با آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر، گفت: در این مسابقه تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که برنده باشیم و امیدواریم هوادارنمان در این مسابقه تماشاگر مسابقه باشند. اگر می خواهیم نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم، باید در دیدارهای خانگی برنده باشیم و 3 امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم در حضور هواداران‌مان جشن پیروزی بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه مسائل مالی باشگاه نفت چطور پیش می‌رود، گفت: در این سالها تحت قرارداد باشگاه‌های نفتی بودم و از شرایط آنها آگاهی کامل دارم و قوانین بعضی مواقع مانع پیشرفت تیم‌ها می‌شود. به هر حال صحبت‌هایی شده و قرار است بخشی از قرارداد پرداخت شود. امیدوارم این مسئله هر چه سریعتر اتفاق بیفتد تا انگیزه بازیکنان حین برگزاری لیگ مضاعف باشد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: